Pytania i odpowiedzi
Pytania i odpowiedzi
1. Kiedy wyślecie paczkę z moim zamówieniem?
Zamówienia wysyłamy zazwyczaj do 48h od zaksięgowania płatności lub wybrania opcji "za pobraniem" dla klientów zarejestrowanych.
2. Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Przesyłki trafiają do klientów zwykle w ciągu 1 - 2 dni roboczych od opuszczenia naszego magazynu (czas dostawy zależy od przewoźnika).
3. Czy mogę odebrać moje zamówienie osobiście w waszej firmie ?
Nie.
4. Jak mogę sprawdzić, czy produkt jest dostępny ?
Na stronie każdego produktu umieszczona jest informacja o jego dostępności. W razie wątpliwości mogą Państwo potwierdzić dostępność danego produktu kontaktując się z nami mailowo czarparty2@gmail.com .
5. Czy będąc konsumentem mogę zwrócić zamówiony towar ?
Tak. Zgodnie z prawem klient będący konsumentem ma 14 dni na zwrot nieużywanego towaru bez podania przyczyny. Zapraszamy do zapoznania się ze stroną zwroty i reklamacje.
6. Czy dokonując zakupu na firmę mogę zwrócić zamówiony towar ?
Niestety nie oferujemy takiej możliwości.
7. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie ?
Niestety nie. Zamówienia przyjmujemy wyłącznie poprzez stronę naszego sklepu internetowego.
8. Czy do złożenia zamówienia muszę posiadać konto w sklepie Czar Party ?
Nie. Do złożenia zamówienia na stronie Czar Party nie wymagamy posiadania konta w naszym sklepie. Jednak zachęcamy do rejestracji i Newslettera. Korzyści - punkty lojalnościowe które można wymienić na dowolne towary.
9. Czy mogę zwrócić produkt przesyłką pobraniową ?
Niestety nie odbieramy przesyłek pobraniowych. Więcej szczegółów znajduje się w zakładce Zwroty i Reklamacje.
10. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia ?
Informację o statusie zamówienia wysyłane są na adres mailowy podany w zamówieniu. Status można sprawdzić też po zalogowaniu się w zakładce "Twoje Zamówienia".
11. Dlaczego nie otrzymałem e-maila z informacjami dotyczącymi mojego zamówienia ?
Możliwe że w trakcie składania zamówienia wpisany został błędny adres e-mail, lub wiadomość trafiła do folderu SPAM w Państwa skrzynce mailowej.
12. Czy napełniają Państwo balony helem ?
Tak. W naszych sklepach stacjonarnych w Ciechanowie i Sierpcu oferujemy usługę napełniania balonów helem. Szczegóły w zakładce "Pompowanie balonów helem"
13. Czy oferta sklepu internetowego stanowi ofertę sklepów stacjonarnych ?
NIE !
Oferta sklepu internetowego jest ofertą sklepu internetowego i nie stanowi oferty sklepów stacjonarnych.
Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego sklepu stacjonarnego CZAR PARTY w Ciechanowie lub Sierpcu :)