Pytania i odpowiedzi

                                                                                   Pytania i odpowiedzi

 

1. Kiedy wyślecie paczkę z moim zamówieniem?

Zamówienia wysyłamy zazwyczaj do 48h od zaksięgowania płatności lub wybrania opcji "za pobraniem" dla klientów zarejestrowanych.

2. Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Przesyłki trafiają do klientów zwykle w ciągu 1 - 2 dni roboczych od opuszczenia naszego magazynu (czas dostawy zależy od przewoźnika).

3. Czy mogę odebrać moje zamówienie osobiście w waszej firmie ?

Nie. 

 4. Jak mogę sprawdzić, czy produkt jest dostępny ?

Na stronie każdego produktu umieszczona jest informacja o jego dostępności. W razie wątpliwości mogą Państwo potwierdzić dostępność danego produktu kontaktując się z nami mailowo czarparty2@gmail.com .

5. Czy będąc konsumentem mogę zwrócić zamówiony towar ?

Tak. Zgodnie z prawem klient będący konsumentem ma 14 dni na zwrot nieużywanego towaru bez podania przyczyny. Zapraszamy do zapoznania się ze stroną zwroty i reklamacje.

6. Czy dokonując zakupu na firmę mogę zwrócić zamówiony towar ?

Niestety nie oferujemy takiej możliwości.

7. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie ?

Niestety nie. Zamówienia przyjmujemy wyłącznie poprzez stronę naszego sklepu internetowego.

8. Czy do złożenia zamówienia muszę posiadać konto w sklepie internetowym czarparty.pl ?

Nie. Do złożenia zamówienia na stronie czarparty.pl nie wymagamy posiadania konta w naszym sklepie. Jednak zachęcamy do rejestracji i Newslettera. Korzyści  - punkty lojalnościowe które można wymienić na dowolne towary.

9. Czy mogę zwrócić produkt przesyłką pobraniową ?

Niestety nie odbieramy przesyłek pobraniowych. Więcej szczegółów znajduje się w zakładce Zwroty i Reklamacje.

10. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia ?

Informację o statusie zamówienia wysyłane są na adres mailowy podany w zamówieniu. Status można sprawdzić też po zalogowaniu się w zakładce "Twoje Zamówienia".

11. Dlaczego nie otrzymałem e-maila z informacjami dotyczącymi mojego zamówienia ?

Możliwe że w trakcie składania zamówienia wpisany został błędny adres e-mail, lub wiadomość trafiła do folderu SPAM w Państwa skrzynce mailowej.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl